نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3155
-
الف
+

اکران فلم جدید «تارانتینو» در چین ممنوع شد

«تارانتینو» قصد ندارد فلم جدیدش را بازسازی کند و بدین ترتیب چینایی ها این فلم را تماشا نخواهند کرد.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که چینایی ها در انتظار اکران فلم «روزی روزگاری در هالیوود» ساخته جدید «تارانتینو» بودند ، وی اعلام کرده است که حاضر نیست سکانس لت و کوب شدن کرکتر بروسلی از برد پیت را مجدد بازسازی کند و این فلم در چین اکران نخواهد داشت.

این در حالی است که برنامه اکران فلم «روزی روزگاری در هالیوود» در سینماهای چین حذف شده و مقامات این کشور تاکنون درخصوص دلیل آن به کمپنی سونی که نشر دهنده این فلم است توضیحی نداده اند.

گفته شده این تصمیم پس از آن گرفته شد که «شنون لی» دختر بروس لی به خاطر نحوه نمایش شخصیت پدرش در فلم شکایت خود را به وزارت ملی فلم چین ارائه کرده است.

اعتراض دختر بروس لی به این است که پدرش به عنوان فردی مغرور نشان داده شده که تلاش دارد تا شخصیتی که پیت نقشش را ایفا می‌کند را به مبارزه بکشاند، در حالی که او چنین شخصیتی نبود.

از سوی دیگر نیز تارانتینو پس از مطرح شدن این نظرات از فلمش دفاع کرده بود و گفته بود قهرمان «اژدها وارد می‌شود» به نوعی مردی مغرور هم بود و نحوه حرف زدن او خیلی هم فروتنانه نبود.

گفته شده در صورتی که تارانتینو صحنه‌های مرتبط با بروس لی را حذف کند می‌تواند فلمش را در چین به نمایش درآورد، شرطی که تارانتینو تاکنون آن را نپذیرفته است.

به این ترتیب یک بار دیگر فلمی از این کارگردان در چین به نمایش درنمی‌آید و چینایی ها نمی‌توانند شاهد حضور «لئوناردو دی کاپریو» و «برد پیت» بر پرده سینماها باشند.

«تارانتینو» پیش تر نیز با همین مشکل برای فلم «جانگوی از بند رها شده» در چین مواجه شده بود و در نهایت پذیرفت تا تغییراتی در صحنه‌های خشن  فلم بدهد تا فلمش بتواند در چین اکران شود.

«روزی روزگاری در هالیوود» یک فلم در ژانر کمیدی جنایی به نویسندگی و کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» و محصول سال ۲۰۱۹ میلادی امریکا می باشد.

لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، کرت راسل، تیموتی اولفینت، داکوتا فانینگ، لوک پری، مارگارت کوالی و آل پاچینو بازیگران این فلم هستند.

داستان این فلم در سال ۱۹۶۹ میلادی  و شهر لس آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام ریک دالتون را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، کلیف بوث در جستجوی راهی برای ساخت یک فلم و موفقیت در هالیوود هستند.

بیشتر بخوانید :

دختر بروسلی: از اینکه به پدرم خندیدند خیلی ناراحت شدم

بروسلی به هالیوود بازگشت؛ این بار از افغانستان

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر